Apilo XII

Com ja sabeu aquest curs ens hem proposat millorar en el tema de les 4R: Reduir, reciclar, reutilitzar i recuperar. És per això que l’escola s’ha inscrit a la III edició del concurs “Les piles a l’Apilo de l’escola” que organitza conjuntament el Departament de Territori i Sostenibilitat, a través de l’Agènciade Residus de Catalunya i les entitats gestores dels sistemes col·lectius de responsabilitat ampliada del productor de piles i acumuladors Ecopilas, ERP, UNIBAT i ECOLEc.

L’objectiu és recollir el màxim de quilos de piles i acumuladors portàtils d’ús domèstic  fins a la setmana del 18 al 28 d’abril. D’aquesta manera, a part de contribuir en la conservació i millora del nostre planeta, també podrem optara al següents premis:

• Dos mil cinc-cents euros (2.500 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils.
  • Dos mil cinc-cents euros (2.500 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • Mil cinc-cents euros (1.500 €) per al centre educatiu que quedi en el segon lloc del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • Mil euros (1.000 €) per al centre educatiu que quedi en la tercera posició del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.

Us animem a participar-hi!!!

Aquestos són els primers alumnes a fer-ho:

apilo1

Us deixem l’enllaç de les Bases legals per si us interessen…