Notícies

Categories

Arxius

Pessebre 2016

Aquest curs novament ens em endinsat en la màgia del pessebre. entre tots, nens, nenes, famílies i mestres, hem muntat un bonic pessebre vivent per a que tot el poble el pogués gaudir. Moltes gràcies a tothom per la vostra participació i col·laboració!!!!  ...

Taller de Free’t Soundpainting

El passat divendres dia 9 de novembre , emmarca’t dins dels actes de la setmana cultural del nostre poble, vam participar en  taller de  Free’t Soundpainting tots els alumnes de Cicle Mitjà i cicle Superior. Al vespre    també  van poder participar  i ser protagonistes de l’espectacle  que es va dur a terme al Casal. Va ser superxuloooo i ho van fer molt...

El viatge del Martí

A primer continuem amb els viatges!! Aquesta setmana ens ha visitat tota la família del Martí i hem viatjat cap a València. Allí hem pogut veure els animals del Bioparc, la Ciutat de les Arts i les ciències amb l’Oceanogràfic i el Museu de les Ciències. També hem vist el Parc Gulliver, on el Martí s’ho va passar molt bé jugant en aquest parc que té forma del gegant Gulliver. Gràcies família per compartir amb nosaltres el vostre viatge!!    ...

El viatge de la Laia Giménez

La classe de primer continua viatjant!!!! Aquesta setmana la mare i el pare de la Laia Giménez han vingut a l’aula a explicar-nos el viatge que va fer tota la família amb caravana a França i amb avió a Munich. Hem vist i hem après moltes coses de les ciutats per on passaven i de l’avió que els va portar a Munich. Gràcies família per compartir amb nosaltres els vostres...

El Dia Mundial de la Diabetis

El dia 14 de novembre es celebra a tot el món, El Dia Mundial de la Diabetis. Aprofitant aquest dia, el Genís de primer, ens va explicar moltes coses sobre aquesta malaltia crònica. Hem après què és la diabetis, què és la insulina, perquè es necessari controlar-se cada dia el sucre a la sang, perquè es va triar el dia 14 de novembre el dia mundial de la diabetis…etc. Després ens ha regalat un llacet blau amb una targeta . Gràcies Genís, ho vas explicar molt bé !!...

FAMÍLIES A 1R

A 1r continuem donant voltes . Avui ha vingut la mare de l’Arnau a explicar-nos el viatge que fan tots els estius al càmping de Mont-roig. Com l’ activitat preferida de l’Arnau és fer conserva de préssec, la mare ens ha portat préssec amb almívar per provar-lo. Què bons !!! Gràcies...

CASTANYADA 2018

El dimecres  dia 31 d’0ctubre, a la tarda,  vam festejar la Castanyada a l’escola. Els nens i nenes de 6è es van disfressar de castanyers i castanyeres. Ens vam assentar tots  al menjador i vam anar sortint totes les classes des de P3 fins a 5è a cantar, ballar o recitar poemes i  cançons de la tardor o de la Castanyada. Les mares de l’Ampa també ens van ballar una cançó molt rumbera de la Castanyera!! Ens va agradar moltíssim! Després  ens vam posar per rotllanes  i vam menjar les castanyetes  calentetes que l’Ampa ens va oferir. Què bones...