Notícies

Categories

Arxius

Pessebre 2016

Aquest curs novament ens em endinsat en la màgia del pessebre. entre tots, nens, nenes, famílies i mestres, hem muntat un bonic pessebre vivent per a que tot el poble el pogués gaudir. Moltes gràcies a tothom per la vostra participació i col·laboració!!!!  ...

Sortida Cicle Superior als Aiguamolls de Rufea amb bicicleta

Dins l’àrea d’educació física, al mes de maig treballem la bicicleta i com a cloenda d’aquesta unitat didàctica vam fer una sortida als aiguamolls de Rufea. Ens van explicar les plantes i animals que hi podem trobar en aquest tipus de hàbitat. Desprès vam dinar sota els xops a la vora del riu. Ens ho vam passar molt bé, vam aprendre i fer...

Sortida amb bicicleta a l’abocador de Montoliu

Dins l’àrea d’educació física, al mes de maig treballem la bicicleta i com a cloenda d’aquesta unitat didàctica vam fer una sortida al Compostador de Montoliu. Allí ens van explicar tot el seu funcionament i vam aprendre la importància del...

COLÒNIES P5 I CICLE INICIAL A LA MARINADA

Els nens inenes de P5 i Cicle inicial hem gaudit d’unes súper colònies a La Marinada. Al llarg de dos dies ens vam convertir en pirates i vam anar superant proves molt divertides per poder ajudar al pirata Potacrec a convertir-se en un pirata bo. Vam fer una gincama a la platja on vam acabar tots amb els peus a l’aigua, jocs de nit, un tomb en vaixell ben animat i una visita a les peixateries del port. Tot plegat uns dies de convivència i aprenentatge genials!!!!...

Festival de fi de curs 2016-2017

El divendres 16 de juny vàrem fer el Festival de fi de curs al casal del poble. Aquest any, l’alumnat de cicle mitjà feia el projecte interdisciplinari sobre la dansa i van engrescar a la resta de l’escola per a que el festival  s’organitzes com una escola de dansa. Cada curs va preparar una coreografia que va representar davant de les famílies. Aquí us deixem els vídeo per a que el gaudiu!!! PER MOTIUS DE DRET D’AUTOR, ENS HAN BLOQUEJAT EL VÍDEO. TOTES LES FAMÍLIES QUE EL VULGUIN TENIR,  QUE PORTIN UN USB DE 8GB AL TUTOR/A A PARTIR DEL 12 DE SETEMBRE. Després ens vam trobar al pati de l’escola per celebrar un sopar de germanor entre tota la comunitat educativa....

Sortida la Museu de Lleida i la Casa del Gegant

El dimarts 30 de maig, l’alumnat de cicle mitjà vam baixar a Lleida amb l’autocar de línia per fer un tomb per la història tot ballant. A més a mes, vam visitar La Casa del Gegant i vam poder parlar sobre els element del folklore que acompanyen als gegant i cap-grossos de la ciutat. Aquesta activitat la va organitzar l’alumnat dins del projecte ball que hem dut a terme al llarg d’aquest...